Leser/Verfolger

Samstag, 18. Februar 2017

SDC#267 Seeing Red / rot sehen

Hi folks,

I hope you've already started a wonderful weekend,

If not - enjoy your weekend now :)
I can show you a little card today,

which I made for the Stampotique Designers Challenge # 276 :)



http://stampotiquedesignerschallenge.blogspot.de/2017/01/sdc-february-2017-challenge-links.html



the theme is this time;



*** seeing red ***



My implementation of the topic is a little bloody,

maybe you recognize something :)



~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


Hallo Leute,

ich Hoffe Ihr habt bereits ein wundervolles Wochenende gestartet,

falls nicht - lasst Euch nicht ärgern und genießt Euer Wochenende :)


Ich kann Euch heute wieder ein kleines Kärtchen zeigen, welches ich für die laufende Stampotique Designers Challenge#276 gebastelt habe :)


http://stampotiquedesignerschallenge.blogspot.de/



das Thema lautet diesmal;


*** rot sehen ***


Meine Umsetzung zu dem Thema ist heute etwas blutig ausgefallen, ... .

aber vielleicht erkennt Ihr ja etwas und versteht dann wieso, weshalb, warum ;)







das war's auch schon wieder für heute.

Ich gehe dann mal fernsehen bzw. bluray :)

Was ich mir ansehe??? Das von der Karte ;)

Jetzt wünsche ich Euch noch ein schönes Wochenende und sage bis bald

lieben Gruß

Eure Sterni :-*

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

so, that is it again for today

I go watch TV / bluray :)

what I see???

this from my card ;)

now, I wish you a wonderful weekend

see you soon again :)

greetings

your Sterni :-*



Kommentare:

Nellie van Leeuwen hat gesagt…

Beautiful and I love your choice of stamps! Thanks for joining the Stampotique DC!

Gertrude hat gesagt…

Eine wunderschöne Karten
lg Gertrude

Sam & Poppy hat gesagt…

Wow! that is just too funny!
Thanks for joining in with us at Stampotique this week :)

This N That hat gesagt…

This is really great! I love the way you used these stamps together! Thanks for playing with us at Stampotique!

Corrie Herriman hat gesagt…

Great idea ! Thank you for joining us over at Stampotique !
Corrie x

Gay Peplow hat gesagt…

Your art made me smile today, love a the body parts floating about! 😜 Thanks for joining the Stampotique Designers Challenge

Jools Robertson hat gesagt…

Fabulous!
Thank you for joining the Stampotique Challenge
Jools x

Julie Steed hat gesagt…

Ha ha! This is wonderful! Thanks for joining the Stampotique Designers Challenge again. :)