Leser/Verfolger

Montag, 10. April 2017

SDC#270 text background week 2 / text hintergrund zweite woche

hello folks :)

I hope you had a wonderful weekend?!

My weekend was really wonderful :) especially yesterday :D I was long into the sun and it was so great :D

I love it :)


but today I will show you my next work which I made for the Stampotique Designers Challenge


http://stampotiquedesignerschallenge.blogspot.de/


week 2 - text background


I made a new art journal page :)

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hallo Leute :)


Ich hoffe Ihr hattet ein wundervolles Wochenende ?!

Mein Wochenende war wirklich wunderbar :)
vor allem gestern: D

Ich war lange in der Sonne und es war soooooooooooooooooooooo toll: D

Ich Liebe es !!!!! :)

Aber heute möchte ich Euch meine nächste Arbeit zeigen, die ich für die Stampotique Designers Challenge


http://stampotiquedesignerschallenge.blogspot.de/



Woche 2 - Text Hintergrund gemacht habe.

Ich habe eine neue Kunstjournalseite gemacht :)






Jetzt wünsche Ich Euch einen schönen erholsamen Abend mit Euren Lieben :)

und sage tschüss - bis bald

Eure Sterni :-*

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

now, I wish you a wonderful evening with your lovely's

bye bye

your Sterni :-)


Kommentare:

Gay Peplow hat gesagt…

Wonderful page, love the contrasting colours! Thanks for joining our challenge at Stampotique

Kathi hat gesagt…

So pretty. I love that you added wings to Lucilla!

Thanks for joining us at Stampotique Designers Challenges!

Corrie Herriman hat gesagt…

Lovely page ! Thank you for joining us over at Stampotique Designers' Challenge !
Corrie x

Julie Steed hat gesagt…

Incredible journal pages and I love your colors! Thanks for joining our challenge.

Jo Capper-Sandon hat gesagt…

Stunning pages and LOVE your choice of colours x

Sam & Poppy hat gesagt…

Gorgeous!
Thanks for joining in with us at Stampotique :)