Leser/Verfolger

Sonntag, 16. April 2017

SDC#271 bling it on / mach glitzer drauf


hello folks,

I wish you a wonderful easter sunday!

today I will show you a wings , from a wings album :)

one can also made a photo album of this , ... but I can do this, still ;)

but today I can show you the front from the first wing :)


http://stampotiquedesignerschallenge.blogspot.de/


and the theme is ;



*** bling it on ***



and here comes my first wings :) , .....


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


Hallo Ihr Lieben :)


Ich wünsche Euch einen schönen Ostersonntag!

Heute möchte ich Euch einen Flügel zeigen, .... von einem Flügelalbum :)


Man hätte auch ein Fotoalbum daraus machen können , bzw. kann ich ja immer noch ;)

aber ich habe erst einmal die Vorderseite des Flügels bebastelt, die anderen Flügel werden im laufe der Zeit noch kommen :)


Ich habe die Seite zu dem Thema der Stampotique Designers Challenge bebastelt,


http://stampotiquedesignerschallenge.blogspot.de/


das Thema lautet ;


*** mach Gitzer drauf  - lass es blinken ***


und hier nun mein erster Flügel , .....








Jetzt wünsche ich noch fröhliche Ostereier Suche, ... sofern Ihr nicht schon alles hinter Euch liegt

habt einen schönen Tag!

Wir lesen uns bald

Eure Sterni :-*

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

now I wish you a happy Easter eggs searching :)

have a nice day!

see you soon

your Sterni :-*



Kommentare:

Kathi hat gesagt…

This is so cute!

Thanks for joining us at Stampotique Designers Challenges!

Eulenmama hat gesagt…

Wow das ist wirklich sehr schön geworden liebe Sterni. Ich hoffe Dir geht es gut?
Komm mich doch mal auf meinem neuen BLog besuchen (ich versuche leise wieder ins Bastelleben einzusteigen) http://eulenfederlein.blogspot.de/
Hast Du eigentlich noch den tollen Pentagram- Stanzer?
Drück Dich lieb
Vani

Corrie Herriman hat gesagt…

Very cute ! Thank you for joining us over at Stampotique Designers' Challenge !
Corrie x

Gay Peplow hat gesagt…

Wonderful art! Thanks for joining the Stampotique Designers Challenge 😊

Julie Steed hat gesagt…

Ooooo...lovely wing! Thanks for joining our challenge again at the SDC blog.

Jools Robertson hat gesagt…

Fabulous!
Thank you for joining the Stampotique Challenge
Jools x

Jo Capper-Sandon hat gesagt…

Great detail...love the colour combinations you used here. Thanks for joining in with us at Stampotique x

Sam & Poppy hat gesagt…

Wow! A gorgeous make :)
Thanks for joining in with us at Stampotique :)